CRDI :: Centrum Rejestracji Domen Internetowych

PRZERWA TECHNICZNA I MIGRACJA SERWISU

Szanowni Państwo!


Mamy dla Państwa BARDZO WAŻNĄ informację techniczną.
Od 1 marca 2016 roku dokonujemy zmian technicznych w obsłudze domen i panel CRDI.PL zostanie tymczasowo wyłączony. Wkrótce otwarty zostanie nowy serwis obsługi domen, o czym poinformujemy w osobnej wiadomości.

Na czas zmian wprowadzamy przerwę techniczną w działaniu serwisu CRDI.PL, który będzie nieczynny od 7 marca 2016 roku.
Nie oznacza to jednak w żaden sposób zatrzymania świadczenia usług przez rejestr (którym np. dla domen z końcówką .PL jest cały czas NASK). Pod adresami domen nadal prawidłowo wyświetlać się będą wszelkie informacje i strony internetowe (o ile serwery DNS przypisane do domen są ustawione prawidłowo).

Nasi Klienci otrzymają możliwość dokonania wyboru:
A) nie wykonać żadnych czynności - domeny przejdą automatycznie do detalicznego serwisu afterMarket.pl, ale wiązać się to będzie ze zmianą cen usług - ceny usług będą wyższe (np. za odnowienie domeny .PL trzeba będzie zapłacić nawet ok. 60 zł netto); B) przenieść domeny do nowego naszego systemu hurtowego (utrzymując nasze stałe ceny odnowień) przy czym tymczasowo w trakcie przerwy technicznej zarządzanie domeną będzie odbywać się tylko poprzez telefon lub e-mail.

Dodatkowo, Klienci, którzy zdecydują się przenieść domeny do nowego serwisu hurtowego, na czas przerwy technicznej otrzymają rabat w wysokości 15% na odnowienia i rejestrację domen w czasie przerwy technicznej i 60 dni po jej zakończeniu. Niższe ceny obowiązują już od dziś, jednak wszelkie zamówienia można realizować wyłącznie zgodnie z poniższą instrukcją.

Czym jest przerwa techniczna?
- Przerwa techniczna w dostępie do panelu domen nie powoduje ich zniknięcia czy zaprzestania działania serwisu www czy poczty e-mail (o ile przypisane są do domeny serwery DNS hostingu Klienta).
- Domena ani przez sekundę nie zmieni swej funkcjonalności, a jedynie utrudniony będzie dostęp do zarządzania nią.
- W przypadku korzystania z usługi edytowanych rekordów DNS, na życzenie Klienta, rekordy takie będą ręcznie edytowane w nowym systemie przez naszych specjalistów - wystarczy zgłosić taką potrzebę.
- Dostęp do zarządzania domeną przez okres przerwy technicznej będzie wyłącznie telefoniczny i e-mailowy. Specjalnie dla naszych Klientów przygotowaliśmy specjalną infolinię: 600-765-765 (w godz. 11:00 - 23:00) oraz e-mailowo: bok@domeny.crdi.pl

Klientów, którzy wykupili hosting w CRDI.PL prosimy o kontakt i podjęcie decyzji w sprawie przeniesienia usługi do naszego nowego osobnego serwisu dedykowanego dla hostingu. Prosimy zaznaczyć jaką opcję hostingu posiadają Państwo obecnie. Również dla Klientów posiadających usługę hostingową zaproponujemy 15% rabatu na odnowienie usługi. Aby przenieść usługę hostingową, w tym także pliki Klienta, potrzebny nam będzie dostęp do konta Klienta (a więc doradzamy tymczasową zmianę hasła na takie, które mogą nam Państwo przesłać w celu transferu plików). Nasze zasady bezpieczeństwa uniemożliwiają nam logowanie się na konta Klientów bez ich zgody.

WAŻNA SPRAWA!
Aby domeny nadal były obsługiwane przez CRDI.PL muszą Państwo spełnić wymogi opisane w pkcie 7 poniższej instrukcji. W przeciwnym wypadku domeny zostaną automatycznie przeniesione do detalicznego systemu, gdzie ceny usług będą wyższe.

!! INSTRUKCJA (przebieg procedur)
czyli jak odnawiać, rejestrować domeny w okresie przerwy technicznej

1. Należy zapoznać się z dotychczasowym cennikiem dostępnym pod adresem: www.domeny.pro/cennik-CRDI.html
2. Od cen odjąć 15% rabatu (nie dotyczy opłaty za reaktywację).
3. Obliczyć wartość brutto dla całego zamówienia (dodając VAT w wysokości 23%).
4. Dokonać płatności na jedno z dwóch kont:
  - PKO BP: 58 1020 5226 0000 6002 0438 7411 ( na to konto można dokonać przelewu także w trybie Sorbnet)
  - BZWBK: 60 1090 2398 0000 0001 2318 9181 (na to konto można dokonać przelewu w trybie ExpressElixir oraz Sorbnet)
dane do przelewu:
    nazwa i adres: CRDI, INSTYTUT PÓŁNOCNY, ul. Pawłowicka 53A, 51-250 Wrocław
    tytuł: w tytule należy wpisać pierwszą domenę z zamówienia, którego dotyczy płatność<
5. Jednocześnie należy wysłać (z adresu przypisanego do kontaktu abonenta domeny) zamówienie w prostej formie np.:
===========================
Zamawiamy następujące usługi:
    domena-pierwsza.com.pl - odnowienie 1 rok
    domena-druga.wroclaw.pl - rejestracja
    domena-trzecia.net.pl - odnowienie na 2 lata
Wartość po uwzględnieniu rabatu: xxx,xx zł brutto
Kwota ta została wpłacona na konto w ..... (wstawić: PKOBP lub BZWBK) w dniu dzisiejszym.
(można przesłać potwierdzenie przelewu w celu przyspieszenia realizacji usługi)

===========================

6. Istnieje możliwość realizacji usługi telefonicznie z płatnością kartą - w tym przypadku pobieramy 3% prowizji.
7. WAŻNE: Aby dokonywać odnowień i rejestracji po cenie z rabatem musimy tymczasowo przenieść domeny do nowego systemu. Procedura wygląda następująco:
   a) Należy przesłać do nas zgodę na transfer domen (z listą domen o ile nie wszystkie mają podlegać transferowi) do nowego systemu.
   b) Jeżeli chcą Państwo mieć mniej pracy przy procedurze transferu, mogą Państwo (tymczasowo) zmienić w kontakcie abonenta adres e-mail na bok@domeny.crdi.pl - w ten sposób nie będą Państwo musieli klikać w link potwierdzający dla każdej domeny (jest to opcjonalna możliwość dla osób ceniących swój czas).
   c) W Państwa imieniu pobierzemy kody authinfo domen, które chcą Państwo przenieść - kody authinfo pobierzemy automatycznie tylko dla domen, które zgodzą się Państwo przetransferować do nowego systemu.
   d) O ile nie zmienią Państwo adresu e-mail przypisanego do domen, każdy transfer każdej domeny będzie musiał być potwierdzony przez Państwa poprzez e-mailową weryfikację linku otrzymanego z rejestru domen (np. NASK), który prześle e-mail z linkiem potwierdzającym transfer z adresu info@dns.pl (NASK) - prosimy o kontakt z nami przed kliknięciem w taki link, by upewnić się, że zlecenie transferu zostało wygenerowane w Państwa imieniu.
   e) Na czas przerwy technicznej, w nowym systemie, Państwa domeny zachowają dane abonenta takie jak nazwa, imię, nazwisko, adres, telefon, serwery DNS - natomiast tymczasowo zostanie zmieniony adres e-mail kontaktu abonenta na następujący: bok@domeny.crdi.pl - w ten sposób automatycznie będziemy mogli nadzorować domeny naszych Klientów bez konieczności każdorazowego zmuszania Klienta do potwierdzania zmiany. Jeżeli ktoś z Państwa nie zgadza się na zmianę kontaktu abonenta po transferze, prosimy o zaznaczenie tej dyspozycji w chwili wyrażania zgody na transfer.
8. Domeny, które nie zostaną przetransferowane pozostaną w serwisie detalicznym. System detaliczny wygeneruje Państwu po 7 marca dane do logowania - w każdej jednak chwili będą mogli Państwo przenieść domeny do naszego systemu hurtowego.
9. Domeny, które nie zostaną przetransferowane, nie będą objęte obniżoną ceną odnowień.
10. Po otwarciu nowego panelu otrzymają Państwo informacje z danymi do logowania i jeszcze przez 60 dni od tego momentu będą Państwo mogli odnawiać domeny w cenie obniżonej o 15%.
11. W przypadku reaktywacji polskiej domeny (podczas okresu jej wygasania) do opłaty za odnowienie domeny (od której można odjąć rabat 15%) należy doliczyć opłatę za reaktywację w wysokości 10 zł netto. Reaktywacja domen globalnych jest wyceniania indywidualnie (cena zależy od kosztów rejestratora)
12. Wpłata kwoty niższej niż wymagana do wykonania zlecenia spowoduje zawieszenie zlecenia do czasu dopłacenia brakującej kwoty bez możliwości wycofania zlecenia.

Automatyczne faktury proforma (przypomnienia o wygasaniu):
Na życzenie naszych Klientów, którzy w trakcie przerwy technicznej nie otrzymują powiadomień o wygasaniu ich domeny, uruchomiliśmy generator faktur proforma (zarówno dla pojedynczych domen jak i dla pakietów domen). Aby z niego skorzystać należy przesłać e-mailowo odpowiednie zgłoszenie zawierające:
1. nazwy domen posegregowane w pakiety (np. ponumerowane: pakiet 1, pakiet 2 itd.)
2. ilość dni na ile wcześniej ma zostać wygenerowana proforma przed wygasaniem domeny wygasającej najwcześniej z pakietu (np. 7 dni lub 14 dni lub 30 dni itp.)
3. ilość lat na ile domena ma zostać odnowiona (standardowo: 1 rok, możliwe również odnowienia na więcej lat np. na 3 lata)
4. adres e-mail (lub 2 adresy) na jaki faktura proforma zostanie wysłana.




Informacje dotyczące przerwy technicznej znajdują się na stronach:

http://www.crdi.pl/migracja.htm

http://www.domeny.pro/migracja.htm


Copyright © DOMENY.PRO 2011-2017